S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Kapsář a papuče

Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3NOVÝ VZOR PAPUČÍ   DÁRKOVÉ PAPUČE s vyšitým nápisem BABIČKA   *   DĚDEČEK   *   MAMINKA   *   TATÍNEK  tyto papuče...

KONTAKTY

Janečková Anna - výroba domácí obuvi
Slobodova 1390
768 61 Bystřice pod Host.
tel: +420608724328
napište nám

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 173,00 Kč (6,65 EUR)
skladem
naše cena 111,00 Kč (4,27 EUR)
skladem
naše cena 111,00 Kč (4,27 EUR)
skladem

» Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD

Kupujícímu doporučujeme před převzetím a zaplacením zásilky, na místě zkontrolovat zda zásilka není poškozena. V případě většího poškození (roztržený obal a jiného většího poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít.

Prodávající poskytuje záruku na zboží v délce 24 měsíců.

V případě reklamace zašle kupující reklamované zboží na adresu sídla firmy. Balík musí být řádně zabalen a má obsahovat: reklamované zboží, kopii faktury, popis závady a kontaktní údaje kupujícího - zpáteční adresa, tel. číslo, e-mail. Zboží zasílejte formou balíku. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata. Reklamované zboží musí být dodáno čisté. Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Poštovné a jiné poplatky nevracíme. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.

V případě, že dojde k vadě výrobku v záruční době, má zákazník právo na odstranění vzniklé vady. V případě, že vada zboží je neodstranitelná, nahradí dodavatel zákazníkovi vadný výrobek novým.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:

  • přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením

  • znečištěním zboží nebo jeho částí

  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají prostředí, ve kterém se zboží běžně používá

  • vnějšími vlivy, např. vlivem počasí

  • zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy)

  • mechanickým poškozením - roztržené, prodřené, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem. Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dnů od data uplatnění reklamace kupujícím. Vyřízením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Prodávající upozorní o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem a zboží odešle na vlastní náklady na adresu kupujícího.

MTllYT